Blog gratis
Reportar
Editar
¡Crea tu blog!
Compartir
¡Sorpréndeme!
xavituu
Blog de xavituu
« Blog
 
10 de Julio, 2007    General

Eeeeeiiiiiii!!


Uuuuuuuuuooolaaaaaaa!!

Kunat de temps he estat sense aktualitzar el blooooog!!!

Ara ke tink temps vaig a posar una poesia, que l'he tre del final d'un kapítul repetit d'Hosptal central..... És molt bonica.... A mi m'ha fet pensar mooolt!!! Així ke la vaig kopiar i l'he traduït al catlà..... Akí la deixo........ Usestimuuuuuuuuuuuuu!!

 

Viure no només és respirar......

A la fi, com bé sabien ells, la vida era això…

I la mort posava tot en el seu lloc…

Netejava la casa i tancava la porta per dir: Això ha estat...

I davant la por... Que representem un paper a vegades a disgust...

Altres, amb l’esperança de recuperar alguna cosa que no sabíem ni a que olora...

Com era quan varem començar, ni que ens impulsava a seguir endavant, ni per què...

¿On esta el que ens subjecta a ser feliços?

De petita alegria... Arriba a omplir els minuts d’avui...

I ens quedem esperant la vida... com si la vida fos una altra cosa...

Sense saber que aquest temps de futur no és més que aquest...

Que aquest temps és l’únic que tenim.. rebel als límits i les barreres...

Que som la nostra pell i el nostre rostre... amb les petjades dels anys repetits...

Sense por a estavellar-se, al horror... sempre amb pujades i baixades...

Amb bons i dolços moments inundats d’oportunitats, esperança...

Descobrint qui és cadascú en cada pas... deixant-se sorprendre per l’inesperat...

Sense deixar-se espantar per el canvi per la imprevisible vida que obre les finestres com el vent i canvia tot...

I la mort? La mort, aquest accident, és el de menys...

Palabras claves , , , ,
publicado por xavituu a las 20:54 · 2 Comentarios  ·  Recomendar
 
Más sobre este tema ·  Participar
Comentarios (2) ·  Enviar comentario
uoooo!

molt bo l'escrit i molt bona reflexió :)
realment és una pena el fet d'estar veient cada dia com una gran quantitat de gent deixar anar la seva vida per no saber valorar-la i s'acaba limitant a això, a fer q en la seva vida el fet de viure y respirar acabin sent sinònims.

B doncs ara q t'he vist actualitzant m'ha donat x fer-ho també en el meu blog i he possat un article d'Eivissa i la seva tragèdia (si és q no aprenem eee)

et deixo x aquí l'adreça x si un dia et dóna i et passes xD

a vere kuan ens veiem!!

tonets!

www.trislau.blogia.com
publicado por eLi, el 22.07.2007 17:43
bonees!!! que tal noi? t'ahig de dir que es el primer cop que entro en un lloc d'aquests i que no si molt be com funciona... però be, deixemo.

ahir vaig estar parlan amb la meva tia i em va dir que quan anem a visitar a la seva tia em portara on vivia ella i aixi cadarem i us podre veure!! et sembla be? a mi perfecte. primer, però em de deixar passar el temps,eh? aixi us trobare tan tan a faltar que tindre moltissimes ganes de veureus i podre explicarvos moltes coses!!!

enu jo ja et deixo que m'estic enrollant un mun.. un petunas. t'estimo*:)
publicado por angela, el 23.07.2007 11:20
Enviar comentario

Nombre:

E-Mail (no será publicado):

Sitio Web (opcional):

Recordar mis datos.
Escriba el código que visualiza en la imagen Escriba el código [Regenerar]:
Formato de texto permitido: <b>Negrita</b>, <i>Cursiva</i>, <u>Subrayado</u>,
<li>· Lista</li>
SOBRE MÍ
FOTO

Xavi López Tallón



» Ver perfil

CALENDARIO
Ver mes anterior Mayo 2024 Ver mes siguiente
DOLUMAMIJUVISA
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
BUSCADOR
Blog   Web
TÓPICOS
» General (6)
NUBE DE TAGS  [?]
SECCIONES
» Inicio
ENLACES
FULLServices Network | Crear blog | Privacidad